CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday 5 March 2012

Kehamilan : Minggu ke-6

Dah lama aku x hapdate blog ni.. Usia kandungan aku pun dh mencecah 21week.. Besh.. Besh.. Sbb baby dh byk gerak n sgt aktif.. BTW aku nk kongsi ngn korang kehamilan week 6 hingga week 21 ni, tp byk lah plak.. ok aku update mane yg dan yerk..

ok ni citer utk week 6..






Baby -  Masa ni baby ala-ala berudu, jantung baby dh mula berdegup. Bahagian kepala, tangan, dan kaki dah kelihatan sedikit. Pembuluh darah pun dah jelas. struktur mata pun dah mula terbentuk kelihatan spt pigmen berwarna hitam.

Momma -  macam biasa lah, alahan akan lebih kuat lg, tp bkn semua akn hadapi alahan ni.. erm mcm aku ni.. penat nye lah klu kene alahan ni.. berat badan byk sgt akn turun.. dpt lah merasa kurus sekejap.. hahaha..


0 juta orang berceritera:

Post a Comment

My Little Caliph - Rifqi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Second Little Caliph

Lilypie Maternity tickers

UlangTahun Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers